Autoutilitară basculantă
IFA H3A 4x2
Autoutilitară basculantă
IFA H3A 4x2
preț fix TVA non-raportabil
9.000 EUR
Anul fabricației
1955
Condiție
Utilizat
Locație
Bovenden 

Afișați imaginile
Afișează harta
Date despre utilaj
Preț și locație
preț fix TVA non-raportabil
9.000 EUR
- Locația vânzătorului:
- Alte Bundesstraße 48, 37120 Bovenden, Germania

Apelați
Detalii tehnice
- Kilometraj:
- 1.001 km
- Putere:
- 59 kW (80,22 CP)
- Tip combustibil:
- motorină
- Tip de angrenaj:
- mecanic
- Configurație ax:
- 4x2
- Ampatament:
- 3.250 mm
- Greutate totală:
- 7.080 kg
- Greutatea goală:
- 3.580 kg
- Greutatea maximă de încărcare:
- 3.500 kg
- Prima înmatriculare:
- 01/1955
- Lungimea spațiului de încărcare:
- 3.400 mm
- Lățimea spațiului de încărcare:
- 2.150 mm
- Înălțime spațiu de încărcare:
- 550 mm
- Culoare:
- verde
- Cabină șofer:
- cabina de zi
- Suspensie:
- oțel
- Dimensiunea anvelopei:
- 8.25-20
- Dotări:
- cabină, cuplaj remorcă
Detalii despre ofertă
- ID-ul listei:
- A18028446
- Număr de referință:
- 1752
- Ultima actualizare:
- pe 24.06.2025
Descriere
Locația vehiculului: Bovenden, în curte, poziția 5, suspensie cu arcuri cu lamele, cuplă de remorcă cu aer, lumini și hidraulică.
Ampatament: 3250 mm Caroserie: camion clasic – basculant trilateral
Motor diesel cu cameră de turbulență de tip EM4-20, 4 cilindri în linie, 6024 cm³, răcire cu apă, cutie de viteze nesincronizată cu 5 trepte, viteză maximă: 60 km/h.
Hodpfxovhg R To Adysw
Modelul succesor al H3 a fost camionul H3A. Acesta a fost prezentat publicului la Târgul de Primăvară de la Leipzig în 1949 și produs între 1950 și 1956 la fabrica VEB Kraftfahrzeugwerk HORCH din Zwickau, inițial ca bene simplă. H3A a reprezentat o dezvoltare complet nouă, proiectat ca cap de serie lung cu motor diesel. Dezvoltarea motorului diesel se bazează pe un proiect VOMAG. La Târgul de Primăvară de la Leipzig, varianta H3A a apărut ca cap tractor cu semiremorcă pentru combustibil, iar ulterior au urmat variante precum basculant trilateral, camion pentru transport animale, cap tractor pentru remorci rutiere, autocisternă, precum și variante speciale pentru poștă și Crucea Roșie Germană, dar și caroserii pentru transport mobilă.
Pe baza șasiului H3A s-au produs aproximativ 180 de autobuze cu cabină frontală tip H3B la fabrica LOWA din Bautzen. Domeniul principal de utilizare a fost sectorul civil, dar H3A a fost folosit și de poliția populară, respectiv de poliția populară cazarmată, ulterior în armata NVA. Provine de la expeditorul Dörr, cu rezervă de erori! Datele despre accesorii fără garanție, modificările, vânzarea intermediară și erorile sunt rezervate!
- .
Anunțul publicitar a fost tradus automat și ar putea apărea unele erori de traducere.
Ampatament: 3250 mm Caroserie: camion clasic – basculant trilateral
Motor diesel cu cameră de turbulență de tip EM4-20, 4 cilindri în linie, 6024 cm³, răcire cu apă, cutie de viteze nesincronizată cu 5 trepte, viteză maximă: 60 km/h.
Hodpfxovhg R To Adysw
Modelul succesor al H3 a fost camionul H3A. Acesta a fost prezentat publicului la Târgul de Primăvară de la Leipzig în 1949 și produs între 1950 și 1956 la fabrica VEB Kraftfahrzeugwerk HORCH din Zwickau, inițial ca bene simplă. H3A a reprezentat o dezvoltare complet nouă, proiectat ca cap de serie lung cu motor diesel. Dezvoltarea motorului diesel se bazează pe un proiect VOMAG. La Târgul de Primăvară de la Leipzig, varianta H3A a apărut ca cap tractor cu semiremorcă pentru combustibil, iar ulterior au urmat variante precum basculant trilateral, camion pentru transport animale, cap tractor pentru remorci rutiere, autocisternă, precum și variante speciale pentru poștă și Crucea Roșie Germană, dar și caroserii pentru transport mobilă.
Pe baza șasiului H3A s-au produs aproximativ 180 de autobuze cu cabină frontală tip H3B la fabrica LOWA din Bautzen. Domeniul principal de utilizare a fost sectorul civil, dar H3A a fost folosit și de poliția populară, respectiv de poliția populară cazarmată, ulterior în armata NVA. Provine de la expeditorul Dörr, cu rezervă de erori! Datele despre accesorii fără garanție, modificările, vânzarea intermediară și erorile sunt rezervate!
- .
Anunțul publicitar a fost tradus automat și ar putea apărea unele erori de traducere.
Furnizor
Notă: Înregistrați-vă gratuit sau conectați-vă, pentru a accesa toate informațiile.
Înregistrat din: 2002
Trimiteți solicitarea
Telefon & Fax
+49 551 8... anunțuri
Anunțul dvs. a fost șters cu succes
A apărut o eroare












